Warning: Creating default object from empty value in /home/netiesa/public_html/wp-content/themes/tribune/functions/wpzoom-functions.php on line 17 Warning: Illegal string offset 'id' in /home/netiesa/public_html/wp-content/themes/tribune/single.php on line 4 Warning: Illegal string offset 'id' in /home/netiesa/public_html/wp-content/themes/tribune/single.php on line 4 Warning: Illegal string offset 'id' in /home/netiesa/public_html/wp-content/themes/tribune/single.php on line 4 Warning: Illegal string offset 'id' in /home/netiesa/public_html/wp-content/themes/tribune/header.php on line 4 Warning: Illegal string offset 'id' in /home/netiesa/public_html/wp-content/themes/tribune/header.php on line 4 Warning: Illegal string offset 'id' in /home/netiesa/public_html/wp-content/themes/tribune/header.php on line 4 NeTiesa.lt — Europos žlugimas, aprašytas „Konkordijos matricos“ simboliais. 2 dalis
Warning: Illegal string offset 'id' in /home/netiesa/public_html/wp-content/themes/tribune/sidebar.php on line 4 Warning: Illegal string offset 'id' in /home/netiesa/public_html/wp-content/themes/tribune/sidebar.php on line 4 Warning: Illegal string offset 'id' in /home/netiesa/public_html/wp-content/themes/tribune/sidebar.php on line 4

Europos žlugimas, aprašytas „Konkordijos matricos“ simboliais. 2 dalis

January 29, 2012 5:23 pm Komentavo - 14 Skaitė: 175

(skaityti 1 straipsnio dalį =>)

Numerologija ir nepatikrinti, bet verčiantys susimąstyti faktai bei prielaidos

Dabar apžvelgsime kai kurias 21 amžiaus „Titaniko“ ypatybes. Kaip matyti iš žemiaus esančios lentelės, „Konkordija“ smarkiai lenkia „Titaniką“ savo išmatavimais, turi dvigubai didesnę vandens talpą ir yra, tiksliau buvo vienas iš didžiausių kruizinių lainerių visoje planetoje (elitinio kruizinio lainerio statusas įpareigoja siekti gigantomanijos…):

Parametrai „Titanikas“ „Kosta Konkordija“
Ilgis 269 m 290 m
Plotis 28 m 35 m
Vandens talpa 52.310 t 114.500 t
Ekipažas 908 1.023
Keleivių skaičius 2.556 3.216

 

Geriau suvokti šito prabangos ir galios įsikūnijimo grandiozinius matmenis padės paveikslėlis, kuriame mąstelio supratimui pateikti 11-os metrų ilgio keleivinis autobusas ir aerobusas A380. Būdamas 300 metrų ilgio ir sverdamas 110 tūkstančių tonų, „Konkordija“ yra absoliučiai nepajudinamas „daiktas“. Kaip taikliai pastebėta viename straipsnyje, tai „tas pats, kas „Empair Steit Building“ dangoraižis, paguldytas ant žemės“. Todėl kol kas niekas nežino atsakymo į klausimą: „Ką gi dabar daryti su tokia machina, sėdusia ant seklumos?“

„Konkordijos“ panašumu į „Titaniką“ nepraleido progos pasinaudoti ir „kinošnikai“. Pats žymusis Žanas-Liukas Godardas [Jean-Luc Godard] šiame laineryje nufilmavo trijų aktų filmą simfoniją „apie grėsmingo pasaulio, kurį valdo pinigai“ galą ir pavadino ją „Filmas-socializmas“ (Film socialisme; 2010). Kaip skelbia trumpas aprašymas, „šios kinojuostos veiksmas vyksta kruiziniame laive, kurio denyje susitinka maskvietis milicininkas, nežinomos kilmės karo nusikaltėlis, prancūzų filosofas, amerikiečių dainininkė, Palestinos pasiuntinys ir buvęs dvigubas agentas“. 2010 metų vasarą šis filmas buvo rodomas Kanų kinofestivalyje. Tarp jame paliestų temų: Europa („Laisvė, Lygybė, Brolybė“ – masoniškas devizas); santykiai tarp tėvų ir vaikų; žmogiškos sąvybės ir t.t. Tie, kas filmo nematė, gali jį atsisiųsti iš interneto arba pasiskaityti recenziją tinklapyje Kinopoisk.ru.

Kinojuostos „Filmas-socializmas“ kadras

Kaip pažymėjo laikraštis „Sunday Mirror“, „viena iš laineryje buvusių bričių merginų trupės narių, 22-jų Amelija Leon [Amelia Leon] iš Birmingemo, palikuonė vieno iš tų pačių legendinių smuikininkų, [grojusių skęstančiame „Titanike“]“. Be jos laivu palukė dar mažiausiai vienas iš „Titaniko“ keleivių ainių. Ne mažiau mistiškai atrodo ir tas faktas, kad tuo metu, kai „Konkordija“ skendo ir sviro ant šono, joje skambėjo dainos iš Džeimso Kamerono filmo „Titanikas“ leitmotyvas! Štai toks grėsmingas „užkulisinio“ humoro akordas…

Įstabu ir tai, kad žemiau pateiktoje nuotraukoje iš ispaniško leidinio „El Mundo“ straipsnio „Vieno tragiško sutapimo istorija“ vaizduoja „Kostą Konkordiją“ (pateikiama kaip „Titanikas“) nedaug likus iki sausio katastrofos. Už merginos, aprengtos Keit Vinslet iš Kamerono „Titaniko“ stiliumi, matomi ir gelbėtojimo kateris – tas pats, kuris praėjus trims savaitėms po to, kai buvo išspausdinti šie kadrai, dalyvavo skęstančios „Konkordijos“ keleivių gelbėjimo operacijoje.

Katastrofa įvyko „juodąjį penktadienį“, 2012 metų sausio 13, daugmaž 21:30 vietos laiku. Verta pažymėti, kad matricinį pririšimą prie „nesėkmių“ ir „nelaimingų“ skaičių galima pastebėti dar 2005 metų rugsėjo 2 – „Konkordijos“ nuleidimo į vandenį dieną, kai tradicinis šampano butelis dėl kažkokios priežasties nesudužo į lainerio bortą.

Atlikus nesudėtingus skaičiavimus matome, kad kruizinio lainerio aktastrofa įvyko praėjus 100 metų po legendinio „Titaniko“ katastrofos (lygiai trijų mėnesių skirtumu). Tai masonų-iliuminatų „kabalistinio markerio“ pavyzdys: laike „Titaniką“ ir „Konkordiją“ skiria 99 metai ir 9 mėnesiai. Skaičius 999 – iš vienos pusės tai pramoninė tauriųjų metalų praba (Vakarų elitas kaip tik šiuo, metu intensyviai savo popierinius pinigus verčia į auksą), o iš kitos pusės – tai veidrodiškas Žvėries skaičiaus 666 atvaizdas. 15

Taip pat verčia atkreipti dėmesį tai, kad šitas „juodasis penktadienis“ buvo paskutinysis prieš artėjantį šimto metų „Titaniko“ katastrofos jubiliejų. Skirtumas tarp abiejų katastrofų datų – be 91-os dienos 100-as metų, ką galima užrašyti ir kaip 91-100 arba 91100. Jeigu palyginti dienų skaičių nuo 2012 sausio 13 penktadienio iki 2012 21 penktadienio, tai bus 11 mėnesių ir 9 dienos 16 (veidrodinis skaičius ankstesniąjam: 911 – 119) arba 344 dienos, arba 49 savaitės. Du, užkulisinių jėgų suplanuotus 17 teroristinius išpuolius – JAV Niujorke (2001 09 11) ir Ispanijoje Madride (2004 03 11) skiria lygiai 911 dienų.

Galima atkreipti dėmesį ir į pačią katastrofos prie Italijos krantų datą. Pagal tarptautine datavimo sistemą, tai 2012-01-13. Tai „simetriška“ data. Sudedant skaitmenis nuo skaičiaus centro į kairę ir į dešinę, gausis 5. Dešinysis „veidrodinis“ skaičius „113“ yra iliuminatų pamėgta nurmerologinė skaitmenų kombinacija. Okultinėje iliuminatų numerologijoje skaičius „5“ – tai Mirties skaičius.

Dažnai šiame straipsnyje minimas skaičius „13“ turi visiškai konkrečią istorinę kilmę. Slaptieji ordinai, istoriškai susiję su riteriais-tamplieriais, velnio tuziną (tiek datą, tiek patį skaičių) laiko nelaimingų nuo tada, kai 1307 metų spalio 13-ą, penktadienį Prancūzijos karaliaus Pilypo IV Gražiojo įsakymu ir su Romos Popiežiaus Klemento V palaiminimu buvo sučiupti ir pasmerkti kančioms bei mirčiai visi Tamplierių ordino nariai. Tačiau dalis jų sugebėjo pasprukti į Angliją, pasiėmusi su savimi didžiąją dalį ordino turtų. Vėliau jie tapo pagrindu keliems skirtingiems slaptiesiems ordinams, šiandieniniams masonams ir vienai iš sudedamųjų dabartinio „finansinio internacionalo“ atšakų. Atiotinkamai, kai kurios parodomosios akcijos, organizuotos užkulisinių grupuočių, neretai tampa skirtos šiai datai.

Ekspertai negali įsivaizduoti, kokiu būdu laivas, šiuo maršrutu plaukiojantis 52 kartus per metus (būtent „juodąjį penktadienį“, kai apskritai žmones yra linkę pasisaugoti) sugebėjo nuo savo kurso nukrypti net 4 jūrmyles, priplaukti taip arti prie kranto, o pramušus šoną – taip greitai paskęsti. Komentatoriai tvirtina apie neįtikėtiną lemtingų klaidų, kiekvienos iš kurių galima buvo išvengti, virtinę. Tačiau tokio pobūdžio „schema“ visiškai atitinka bendrą paskutiniu metų vykstančių katastrofų architektūrą: katastrofa Meksikos įlankoje (2010) ir Fukusimoje (2011) – tai šviežiausi tokio „užsiprogramavimo“ įvykti katastrofai pavyzdžiai. Tarp pateikiamų oficialių versijų ir prielaidų – žmogiškasis faktorius ir techninės problemos arba šių dviejų priežasčių derinys. Taip pat, kaip ir „Titaniko“ atveju.

Nuvirtęs ant šono laineris. Vaizdas iš palydovo ir nuo aplinkinių Džilijos salos uolų.

Kosta Konkordija“ įsirėžė į pakrantės povandeninę uolą (rifą), skylės ilgis kairiajame borte – siekia 70 metrų. Tačiau keistas dalykas: pirmieji pranešimai rodė visiškai kitokį vaizdą (žr., įvykių schemą žemiau). Išplaukęs iš Čivitavečijos uosto laineris beveik pačioje kelionės pradžioje emė nukrypti nuo įprasto kurso, ir, kai nukrypimas pasiekė 4 jūrmyles, maždaug likus 20 km iki Džilijo salos „Konkordija“ užlėkė ant rifų. Jeigu iki „nusileidimo“ ant seklumos prie Džilijo krantų laineris jau buvo pažeistas, kyla klausimai dėl žymiai ankstesnių įvykių. Kai kuriose publikacijose yra pranešama, kad laineryje galėjo įvykti sprogimas. Bet kuriuo atveju, gavus pažeidimus teisingas sprendimas buvo plaukti link netoliese esančios salos, o ne bandyti grįžti į Čivitavečijo uostą.

Lainerio maršrutas: violetinė spalva – įprastas, raudonas punktyras – katastrofos dieną. Pirmas kryželis – susidūrimas su rifu. Antras – galutinė „nusileidimo“ ant seklumos vieta prie Džilijos salos

Konkordijos“ trajektorija paskutinėmis minutėmis prieš sėdant ant seklumos

Sudraskytas „Konkordijos“ bortas trimis rakursais

Nukrypti nuo kurso tam, kad „pradžiuginti vyriausiąjį oficiantą, kuris kilęs iš šių vietų“ arba tam kad „padaryti įspūdį buvusiam kolegai kapitonui“ (kurio atseit, deja, nebuvo namie) – akivaizdi nesąmonė žmogui, kuris vadovauja laivui, vertam pusę milijardo eurų ir plukdančiam 4200 žmonių 18. Tačiau (dažytos) blondinės egzistavimas, kuri kurį laiką buvo su kapitonu, o vėliau dingo iš žiniasklaidos lauko – tai jau įdomu.

Kai kurie publikacijų autoriai italų gelbėtojų sporgmenų panaudojimus sieja su bandymais užmaskuoti sprogimų įvykusių laineryje anksčiau, iki susidūrimo su rifais, pėdsakus. Sugadinti dalį variklių sprogimų, sukeliančių elektromagnetinį impulsą, pagalba – gali būti suplanuotos specialios operacijos požymis.

Sprogdinimai „Konkordijoje“ gelbėjimo operacijos metu siekiant patekti į lainerio vidų

Tarp pakakamai fantastinių versijų buvo įvardintos ir įsilaužimas į GPS navigacijos sistemą, ir sprogimai mašinų skyriuje, o taip pat elektromagnetinių impulsų panaudojimas siekiant pažeisti valdymo, ryšio, elektros tiekimo ir kitas sistemas. Tokias kovos veiksmų priemones gali naudoti kaip teroristinės grupės, taip ir valstybės vykdančios karines operacijas. Ši tema jau kurį laiką yra patekusi į viešumą. Tarp kitko, ji buvo aptarinėjama 2008 metais JAV Kongrese.

Pranešimo Kongresui, kurį parengė Klėjus Vilsonas, viršelis

Kaip netiesioginis tokio ginklo egzistavimo įrodymas pateikiamas faktas, kad šių metų sausio 14-ą 17 milijonų Turkijos gyventojų (Stambule ir dar šešiose provincijose) liko be elektros. Atseit, dėl įvykusio elekrinių jėgainių, kūrenamų gamtinėmis dujomis, sistemos sutrikimo ir po jo sekusio elektros atjungimo kelioms valandoms. Konspirologai gi teigia, kad pagal visus požymius situacija primena elektromagnetinio impulso panaudojimą. Kaip prielaida tokiai galimybei nurodoma, kad nuo 2011-ųjų rugsėjo Turkijoje vyko galingo NATO radaro paleidimo parengiamieji darbai. Panašias sistemas turi ir kai kurie kariniai JAV laivyno laivai.

Vienaip ar kitaip, juodųjų lainerio dėžių iškodavimas turėtų įvertinti „elektromagnetinės versijos“ galimybę, žinoma, jeigu tyrimo komisija dirbs siekdama gauti objektyvius duomenis. Tačiau aš manau, kad veikti taip grubiai – ne bestruktūrinio valdymo specialistų stilius. Dar daugiau, kaip ir A. Breiviko (sionistų marionetės) atveju, mes greičiausiai tapsime absurdiškų reportažų ir dar absurdiškesnių teismo posėdžių liudininkais. Praktika rodo, kad Europoje jau seniai visi reikalai eina skersai…

Sausio 19-ą žiniasklaidos naujienų sraute buvo ištiražuota istorija su subtilia užuomina į nesubtilias aplinkybes. Atseit „tuo pat metu, kai kapitonas Sketino nukreipė kruizinį lainerį link uolėtos Džilijos salos, šalia jo buvo jauna moteris, kuri nebuvo įrašyta nei tarp ekipažo narių, nei tarp keleivių. Pranešama, kad kalba eina apie 25-erių moldavę vardu Domnika Čemortan“. Žr. video.

Štai „FoxNews“ kanalas pranešė, kad 20:45, likus valandai iki susidūrimo su povandenine uola: „kapitoną matė vakarieniaujant su kažkokia paslaptinga moterimi, kuri, galimai, laivu plukė nelegaliai.“

Moldavė Domnika Čemortan (skirtingai dažytais plaukais), kai kurių žiniasklaidos priemonių teigimu – kompanijos „Costa Crociere“ darbuotoja

Blondinė“ Web-Boto HalfPastHuman pranašystėje

Kai kas iš komentatorių rudaplaukėje į ryžumą „blondinėje“ įžvelgė aliuziją į vokietę Angelą Merkel (kaip „ES lokomotyvo Vokietijos“ lyderę), kai kas – britų šokėją Rouzę Metkalf (Rose Metcalf, – ta pačią, kuri iš skęstančios „Konkordijos“ siuntė įrašus į savo tviterį).

Aš gi manau, kad kalbėti reikia būtent apie dažytą blondinę moldavę, kurią į laivą įleido asmeniniu kapitono Sketino nurodymu, ir kurią nedaug likus iki katastrofos matė kartu su juo ant kapitono tiltelio. Priminsiu: avarinės situacijos metu ji penkiomis kalbomis reikalavo keleivių grįžti į savo kajutes – ir tai tuomet, kai padėtis jau tapo pavojinga žmonių gyvybei. Žinoma, į žurnalistų klausimus apie jos ryšį su kapitonu ji atsakinėjo neigiamai.

Web-boto HalfPastHuman avataras „Žvilgnis į ateitį su nuotykiais“

Apie „blondinės“ vaidmenį yra pakankamai įdomi informacija „tam tikruose ratuose plačiai žinomo“ Web-boto, pasivadinusio halfpasthuman („pusiau-požmogis“) niku. 2011 metų gruodžio 5-ąją jo suformuota ataskaita „Ateities linijos“ („Shape of Things to Come“) report #23, Dec. 5, 2011, publikacijos Nr. 13, paskelbta 2011 gruodžio 13. Tekstas 19 ganėtinai nerišlus ir neaiškus savo vaizdiniais, tačiau versti jį galima taip:

Vėliau vykdytojas [funkcijų] [slypinčių vandenyje] nešančių aibę [atraminių komplektų?] [finansinei sistemai] antrame lygyje įjungia vaizdinius laivų-valstybių su skylėmis bortuose, kurie užlėks ant seklumos ir sugrius prislėgti savo pačių tarptautinės grobstytojiškos finansinės sistemos svorio. Patys savaime šitie (nesukeliantys susidomėjimo ir apskritai neverti dėmesio) nešantys aibę į kurią įtraukta [ir] kažkokia blondinė [advokatas?], [ir] vidutinio tolumo perspektyvoje (gruodį?) bus labai pastebimais laiko žymekliais – tarsi ryškiomis ugnimis senos rinkos paradigmos pabaigoje. Iš [gautų] duomenų išsiskiria gerai apsirengusi blondinė [prisidėjusi?] prie incidento koridoriuje po deniu(?) plaukiojime valdžios zigzagais (maršrutais/koridoriais?), kas minios akyse taps korupcijos viršūnės simboliu. Daugeliu atžvilgiu šita [blondinė] žlungančiai valdžiai yra mūsų laiko Marija Antuanetė – šitos šiandieninės revoliucijų epochos. Bet kuris žmogus, turintis kvailumo tikėti ir pasitikėti „popierinės“ skolos dokumentais galės gauti pasimatymą su tikėjimo sudužimu į šipulius koridorinėje priešpriešoje tarp blondiniškų ambicijų ir sveikos prasmės. Negalima nepakankamai įvertinti [praleisti], kad šitie duomenys susieti su valtelėmis, laivais praleidžiančiais vandenį ir laivais, užplaukiančiais ant seklumos.

Po to, kai [dualumo (duelinio prieštaravimo)] tema 2012-ųjų žiemos eigoje paveldės [šiuos] duomenis, Rinkos subjektai pakeis kryptį, nors [lėtai] ir [skausmingai] [?] per [sekndimą/po vandeniu].

Netoli augančios žodinės-simbolinės įtampos maksimumo 2012 kovą [povandeninis/paskandintas] archetipas bus pakeistas [liepsnos/ugnies] archetipu.

Šis [liepsnos/ugnies] archetipas akimirksniu [patrauks į save] dėmesį, kadangi jis tap pat išreiškia stambesnį kalbos-simbolių dualumą [susidarantį iš] to, kad nešanti aibė pradiniame lygmenyje susideda iš [blyksnių], o taip pat [užtaiso uždegimo]. Visų nešančių aibių suma atveda mus prie [ugnies] deskriptriaus, bet, kaip jau minėta, duotu atveju jo [karštis] tuo pat metu aprašomas kaip [įtraukiantis/ryjantis] ir [kurstantis]. Duomenų masyvai [funkcijos] nešėjyje pradinio lygmens demonstruoja [dualumą] netgi priaugimo lygyje – tame, kad šitie masyvai atitinkamai yra atskiri ir tuo pat metu nešantys [atraminiai]“.

Nuorodos: http://urbansurvival.com/week.htm (skyrius „Na, ir kurgi blondinė?“ („So, Where’s the Blonde?“)) ir http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1756637/pg1

Tai tik dalis didelės 30 puslapių apimties teksto, kuriame yra didelis skaičius poskyrių ir kurį galima bus išstudijuoti įdėmiau. Cituotame fragmente, sutrumpinus ir sutvarkius, mano nuomone kalbama apie štai ką:

Globali ekonomika [pažeista lupikautojiškų procentinių palūkanų metastazių] žlunga ir byra slegiama kalno niekuo nepadengtų dolerinių popierėlių ir galų gale perlūž nuo savo nuosavo svorio, kaip kad „Titanikas“. Epizodas „su blondine denyje“ taps ankstenės rinkos sistemos finalu. Tas, kuris toliau bandys laikytis už seno, žlugs. Toliau – skęstančių laivų, seklumos ir gelbėjimosi valtelių vaizdinys… Pavasarį įvyks tam tikras judėjimas rinkose. Kovą tai, kas buvo paslėpta, įsiliepsnos ir prasidės kažkas panašaus į „save palaikantį degimą“…

Galima suprasti, kad degs kreditinė-finansinė sistema. Galvoti apie tai, kad tai bus karo liepsnos, kažkaip visai nesinori.

Rouzė Metkalf su savo drauge „Konkordijoje“

Jeigu „Konkordija“ – tai Europos Sąjunga, kas gi tuomet laukia Europos?

Užuominų forume“ įrašuose „Apreiškimas: „Kosta Konkordijos“ deniai buvo pavadinti 13 ES šalių vardais20 ir „Šitas laivelis – miniatiūrinė Europa“ pateikiamos įdomios schemos ir užrašai.

Iš 17-os denių 14-a skirti keleiviams. 13-a denių pavadinti Europos Sąjungos valstybių vardais. Be to, 13-asis pagal eilę ir esantis pačiame viršuje mažiausias denis pavadintas „Lenkija“. Tai yra „velnio tuzinas“ buvo užkoduotas „Konkordijoje“ dar jos projektavimo stadijoje – vėlgi, greičiausiai, projekto užsakovo, su kuriuo jis buvo suderintas, pageidavimu.

http://www.cluesforum.info/viewtopic.php?p=2364464

Šeši deniai galinėje lainerio dalyje:

Švedija (kol kas ne euro zonos narė)
Graikija
Didžioji Britanija (ne euro zonos narė)
Portugalija
Vokietija
Austrija

Septyni deniai priekinėje lainerio dalyje:

Olandija
Belgija
Italija
Airija
Prancūzija
Ispanija
Lenkija (kol kas ne euro zonos narė)

Prieš tai, kai žemiau parodytas puslapius su išvardintais deniais ir jų planais buvo pašalintas iš interneto, „pėdsekiai“ spėjo išsaugoti jos atvaizdą:

http://i44.tinypic.com/1zmz4w3.jpg

Žurnale „Economist“ 2011 lapkričio numeryje publikuota lainerio denių išdėstymo schema

Pranešimų apie aukas ir išgyvenusiųjų pergyvenimus fone probėgšmom sumirgėjo pranešimai apie katastrofos rajone įvedamą nepaprastąją padėtį: atseit iš apsivertusio kruizinio lainerio gelmių pradėjo tekėti nežinomos kilmės skystis… Vėliau buvo minimi skiedikliai ir plovikliai. Prasidėjo ekologinis Džilijos salos rezervatinės ekvatorijos teršimas – http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1756637/pg2

Įpatingosios padėties įvedimas – tai yra tai, kas jau seniai pranašaujama Jungtinėms Amerikos Valstijoms. Europos Sąjungai – jeigu manyti, kad įvykiuose, susijusiuose su lainerio katastrofa, yra užkoduota ES žlugimo artimiausiais mėnesiais matrica – daug ką galima skaityti tarp eilučių. Iliuminatų ritualai – ne juokai. Kodėl gi kapitonas Sketino taip strimgalviais spruko iš laivo ir vėliau apklausiamas pakrantės apsaugos paistė visokias nesąmones? Gali būti, jis žinojo, kad „Konkordija“ – auka, o reiškia, kad aukomis turėjo tapti ir visi jos keleiviai (daugelio šalių piliečiai, iš kurių dauguma – ES valstybių narių). Taip kad prie Italijos krantų sudėta pusės milijardo eurų ir 15-os žmonių gyvybių „auka“ turėtų įkūnyti Europos Sąjungą. Ir ne atsitiktinumas, kad būtent sausio 13-osios vakare, praktiškai tuo pačiu kai skendo laineris turintis 13-ą denių-valstybių – Senojo Pasaulio simbolių, reitingų agentūra S&P pažemino 9-ių eurozonos valstybių kreditinį reitingą: per vieną laiptelį Prancūzijos, Austrijos, Maltos, Slovakijos ir Slovėnijos ir per du – Italijos, Ispanijos, Kipro ir Portugalijos.

Konkordijos“ katastrofos ir iki tol atrodytų „nepaskandinamo“ euro zonos šalių reitingo pažeminimas atliktas tokiu sinchroniškumu siunčia aiškų galingą signalą, „juodąjį ženklą“ regionaliniam elitui ir vis dar nepriklausomam kapitalui. Europą (sprendžiant pagal lainerio denių pavadinimus, Europą – plačiąją prasme, o tik ES) pradės „nuleidinėti, skandinti ir laikyti po vandeniu“ (savo laiku šventoji inkvizicija turėjo tokią pramogą savo repertuare). Nuleidus jai kraują bei iškankinus, o taip pat pusdykiai supirkus jos skolas ir aktyvus, su laiku išryškės nauji marionetiniai šeimininkai, tikėtina, kokios nors korporacijos. Na, o socialines problemas, rasinius-nacionalinius ir kultūrinius mazgus „kapos arba dar smarkiau verž“ jau naujieji „senutės Europos“ šeimininkai. Ar tuo pat metu mums teks išvysti ir užkulisinių klanų tarpusavio kovų pasireiškimus – klausimas neatsakytas. Prieštaravimų ir pretekstų kilti konfliktams tarp Rotšildų, Rokfelerių, Morganų ir kitų šeimų yra pakankamai. Kas ir kaip manipuliuos šituos globalios valdžios polius – netrukus taps aišku. Matyti bendrą vaizdą ir formuoti pasaulėžiūrą, neprieštaraujančią Visatos Planui – viena iš kiekvieno žmogaus užduočių šiame etape. Tas, kas pakils virš problemos pamatys ir jos sprendimą.

Ir keli žodžiai pabaigai.

Tai, kas pirmą kartą vyksta kaip tragedija, antrą kartą pasikartoja kaip farsas arba spektaklis. 2012 sausio 22-ą televizijos kanalo „Russia Today“ žiūrovai tapo liudininkais „linksmo kaukių plėšimo“ nutrūktgalviškoje Makso Kaizerio laidoje „Keiser Report“ (Episode 239). Pirmojoje laidos dalyje jo pašnekove buvo Steisė Herbert (Stacy Herbert), o po to – buvęs naftos rinkos reguliuotojas Krisas Kukas (Chris Cook). Programos dalyviai aiškiai ir vaizdžiai, studentiškų „agitbrigadų“ dvasia parodė, kad už su „Konkordija“ susijusių įvykių ir už kapitono Sketino elgesio slepiasi spektaklis, pastatytas remiantis komerciniais jūrų teisės (anglosaksoniškoje kultūroje kai kurie svarbūs įstatymai ir terminai yra „jūrinės“ kilmės) bei „absurdo spektaklio Volstryte“ principais.

Kapitonas Frančesko Sketino (Francesco Schettino)

Lygindami pasaulio ekonomikos ir bankinio sektoriaus žlugimą su keliaujančiu dugnan jūrų laivu („Titaniku“), ir charakterizuodami esminių FRS, vyriausybių ir spekuliantų figūrų elgesį bei citatas, Kaizeris ir Herbert pateikė taiklius palyginimus su kapitono Sketino „keistenybėmis“. Tai, atsiliepdamas į uosto darbuotojų skambučius jis atkakliai tvirtino, kad laive problemos su elektra, o visa kita tvarkoje. Analogiškai tam, kas vyko su pasauline ekonomika, kai iš visų pusių skriejo signalai, kad kažkas ne taip, o aukščiausio lygio finansinė vadovybė tvirtino, kad viskas „OK“. Tai, Sketino atsakydamas į kranto apsaugos įsakymą grįžti į skęstantį laivą paistė nesąmones apie tai, kad jis užkliuvo ir iškrito už borto (ir tokiu būdu atsidūrė gelbejimo valtyje) ir nė už ką nenorėjo grįžti organizuoti evakuacijos iš panikos apimto lainerio. Obama, Bernankė turėjo pasielgti kaip kranto apsauga, pareiškusi: jūs sužlugdėt visą reikalą, dabar aš čia pagrindinis, – ir pradėti daryti tvarką.

Įsimintinas pusvalandžio šou! Tiems, kam pakanka užuominų, buvo pasakyta užtektinai, kad suprasti: Sketino vaidino rolę, specialiai parašytą jam, iš esmės kartodamas pasaulio finansų vertelgų žodžius.

Pokalbis su antruoju laidos dalyviu pasirodė na mažiau intriguojantis. Insaideris Krisas Kukas prognozavo, kad naftos rinka yra ruošiama kietam nusileidimui, tam kad sukelti chaosą kol kas dar stabiliose OPEC šalyse (tokiose kaip Saudo Arabija) bei šalyse vartotojuose – pirmiausia užkeliant ir dirbtinai laikant naftos kainas žudikiškame pasaulinei ekonomikai lygyje, o paskui jas staiga numušant iki 55 ir mažiau dolerių už barelį. Analizuodamas situaciją su finansavimu ir naftos pramonės supirkimu struktūromis, kurių veikla neturi nieko bendro su energetinių resursų išgavimu, Kukas pateikė gausybę įdomių detalių, liečiančių veiksmus ir išsireiškimus tokių žaidėjų bei personažų kaip „Goldman Sachs“, „British Petroleum“, Didžiosios Britanijos premjeras Džonas Braunas ir Piteris Sazerlendas (pastarasis, beje, tiesiogiai susijęs su finansiniais Vatikano interesais).

Tarp kitko, tą pačią dieną (9-ąją po katastrofos ir 15-os keleivių žūties) televizijos kanalas „Discovery World“ pademonstravo dokumentinį to paties Džeimso Kamerono filmą „Paskutinės Titaniko paslaptys“. Taip jau tą ritualinę dieną „užsimanė“ pažymėti Matrica. Tačiau Matrica „Matricai“ nelygu.

Konkordija“ buvo didesnė už „Titaniką“ ir žmonių joje buvo daugiau, negu tame lemtingame reise per Atlantą 1912-aisiais. Tačiau kažkas katastrofos organizatorių planuotoje eigoje pasisuko „ne taip“ ir vietoj klaikių naujienų, žiniasklaida yra priversta pranešinėti pusiauanekdotines ataskaitas apie tokius kuriozus, kaip kapitono ir komandos sprukimas, arba apie gigantiško laivo vadą, pamiršusio viską pasaulyje ir besimeilinančio damai iš Rumunijos, bei apie visokius kitpokius niekus. Farsas ir tiek.

Povandeninė „foto atminčiai“

Tačiau patys „užkulisių“ planai – dalykas daugiau negu rimtas.

Jos paskelbti tikslai – tai žmonijos skaičiaus sumažinimas 90-ia procentų bet kokiais būdais – nuo lėtai šliaužiančio kasdienio cheminio-genetinio-biologinio-radionukleutidinio-elektromagnetinio ir pan. genocido iki „karšto“ pasaulinio karo. Ir visa tai, pagal planą turi paruošti pagrindą Naujosios Pasaulio Tvarkos (neofeodalizmo) įvedimui bei Vatikano kaip „visų sielų valdovo“ vaidmeniui. Ir scenarijaus, nužymėto „Konkordijos“ katastrofa, rėmuose, „Senutei Europai“ liepia užversti kojas. Ekonomikos žlugimas, socialinės įtampos bei prievartos augimas, islamo faktorius ir tokio tipo siurprizai kaip užnuodyti vaisiai, klimato anomalijos ir problemos su produktais, atskirtumas ir nacionalizmas, peraugantis į neonacizmą – tai tik dalis vaizdinių, iškylančių prieš akis. Kokius gi tūzus jie dar laiko paslėpę rankovėje?

Akivaizdu, kad surežisuoti didelę katastrofą „reguliatoriams“ nepavyko. Kažkas jiems sutrukdė. Ir čia norisi prisiminti 54-ojo Korano ajato žodžius: „Judėjai gudravo ir Dievas gudravo, o juk Viešpats – pats gudriausias tarp gudriųjų“. Žaidžiatis su Visata žymėtomis kortomis neišvengiamai užsiraus ant „džokerių apkabos“. Visata „ištaisys“ tai, kas grąsinai jau pačiai gyvybei Žemėje, panašiai kaip kad mūsų organizmas susidoroja su smulkia infekcija, tipo sloga.

Ir mes Jai padėsime.

Vertimas iš anglų, kompiliacija ir komentarai: Sister Mercy

VisuomenesSaugumas.euKOB.lt

15 – Pastebėsiu, kad numerologiniam ryšiui tarp „Titaniko“, 9-11 ir „Konkordijos“ yra skirta atšaka forume „Titanikas prieš Konkordija: ryšys su rugsėjo 11 [teroristiniais aktais]“. Tarp „numerologijos požiūriu nepalankių“ datų, artimiausioje ateityje įvardijamos 2012-ų kovo 30 ir balandžio 24. Nors iš anksto išprognozuotos datos „išsipildo“ labai retai.

16 – Jeigu skaičiuoti sveiką skaičių mėnesių ir skirtumą tarp 13 ir 21 gruodžio.

17 – Dokumentinių įrodymų ir daugybės liudijimų apie Izraelio specialiųjų tarnybų dalyvavimą teroristiniuose aktuose Amerikoje temai yra skirti ištisi tinklapiai su milžinišku kiekiu dokumentų, tyrimų ir videofilmų. Nemažai nuorodų galima rasti tiesiog YouTube.com arba čia.

18 – Tikėtina, kad, analogiškai kaip ir atvejais su Niujorko bokštais dvyniais bei BP naftos platforma Meksikos įlankoje, su laiku taps žinomos ir „Konkordijos“ draudimo sąlygos, bei paaiškės, kiek būtent prarado arba uždirbo jos savininkai. Toks laivas negali būti neapdraustas.

19 – Nežinomas programistas, pasivadines Klifu (Cliff) „Prolog“ programavimo kalba sukūrė programą, kurios pagalba atseit galima saveikauti su „kolektyvinę pasąmone“ (taip vadinamu priešsąmoniniu pajautimu). Pats metodas buvo pavadintas „Asimetrinės kalbinės trend-analizės procesas“ (ALTA Process). Paleidus programos paieškos modulius „vorus“ į interneto tinklą, kaip rezultatas gaunamos frazės, kurias galima būtų susieti su tuo, kaip pasikeitų žmonių kalba atspindinti jų mąstymo procesus, kuriuos iššaukė tas ar kitas įvykis. Tai ne nuotolinis priėmimas (remote viewing, kurio priėmimo subjektas yra pats žmogus), o darbas tarytum su „juodąją dėže“.

20 – 17 euro zonos šalių: Austrija, Belgija, Vokietija, Graikija, Airija, Ispanija, Italija, Kipras, Liuksemburgas, Malta, Olandija, Portugalija, Slovakija, Slovėnija, Suomija, Prancūzija, Estija. Iš viso ES priklauso šalių, o apskritai Europoje yra valstybių.

Warning: Illegal string offset 'id' in /home/netiesa/public_html/wp-content/themes/tribune/comments.php on line 3 Warning: Illegal string offset 'id' in /home/netiesa/public_html/wp-content/themes/tribune/comments.php on line 3 Warning: Illegal string offset 'id' in /home/netiesa/public_html/wp-content/themes/tribune/comments.php on line 3

Komentavo 14

Tavo nuomonė


Trackbacks

Dar naujienų

Warning: Illegal string offset 'id' in /home/netiesa/public_html/wp-content/themes/tribune/footer.php on line 4 Warning: Illegal string offset 'id' in /home/netiesa/public_html/wp-content/themes/tribune/footer.php on line 4 Warning: Illegal string offset 'id' in /home/netiesa/public_html/wp-content/themes/tribune/footer.php on line 4
%d bloggers like this: