Mokslininkai atrado apie 200 koronaviruso mutacijų

Autorius: SputnikNews.lt Šaltinis: https://sputniknews.lt/world/2... 2020-05-08 18:55:00, skaitė 655, komentavo 3

Mokslininkai atrado apie 200 koronaviruso mutacijų

VILNIUS, gegužės 6 — Sputnik. Mokslininkų grupė iš Londono universiteto koledžo, ištyrusi daugiau nei 7,5 tūkst. žmonių, sergančių COVID-19, duomenis, atrado 198 nedidelius naujo tipo koronaviruso genomo pokyčius, praneša RIA Novosti su nuoroda į mokslinio žurnalo "Infection, Genetics and Evolution" paskelbtą dokumentą.

"Sutelkdami dėmesį į mutacijas, kurios kelis kartus įvyko savarankiškai (homoplazija), mes radome 198 mutacijas SARS-CoV-2 genome", — rašoma dokumente. Tyrėjai pastebi, kad "aptiktos pasikartojančios mutacijos gali rodyti, jog SARS-CoV-2 ir toliau prisitaiko prie naujo žmogaus-šeimininko".

Be to, ištyrę 7666 viruso genomo pavyzdžius, tyrėjai patvirtino versiją, kad "COVID-2 pandemija prasidėjo maždaug 2019 metų spalio 6 dieną–gruodžio 11 dieną, tai yra laikas, kai virusas pateko į žmogaus organizmą". Be to, mokslininkų teigimu, išvados rodo, kad "vietos epidemijas sukėlė daugybė nepriklausomų virusų protrūkių".

Kovo 11 dieną Pasaulio sveikatos organizacija paskelbė naujos koronavirusinės infekcijos COVID-19 pandemiją.

Naujausiais PSO duomenimis, pasaulyje užfiksuota daugiau nei 3,5 mln. infekcijos atvejų, mirė daugiau nei 245 tūkst. žmonių.