Autorius: Ekspertai.eu Šaltinis: http://www.ekspertai.eu/bukos-... 2020-03-20 07:12:00, skaitė 1110, komentavo 4
Nepriklausomo Žmonių partijos portalo veidas Monika-Garbačiauskaitė-Budrienė.
Nepriklausomas Žmonių partijos portalas skelbia, kad „interneto žiniasklaidos asociacija (IŽA) kreipėsi į šalies prezidentą Gitaną Nausėdą, premjerą Saulių Skvernelį, prašydama atkreipti dėmesį į žiniasklaidos darbą koronaviruso karantino metu“.
„Reaguodama į kasdien didėjantį Covid–19 viruso plitimą, asociacija palaiko Vyriausybės veiksmus, skirtus suvaldyti situaciją. Nepriklausomos žiniasklaidos vaidmuo tokioje krizinėje valstybei situacijoje tampa ypatingai svarbus. Dar aktyviau nei kasdien dirbame, kad kiekvieną pilietį pasiektų tiksli, patikrinta ir išsami informacija kaip jis turėtų elgtis šiose nekasdienėse situacijose. Deja, viruso pasekmės jau dabar drastiškai atsiliepė nepriklausomos žiniasklaidos pajamoms“, – rašoma asociacijos vadovo Arno Marcinkaus laiške valdžios atstovams, skelbiama publikacijoje „Interneto žiniasklaida kreipiasi į valdžią: siūlo tris sprendimų variantus“.
Prašoma ne tik atkreipti dėmesį, bet prašoma ir valstybės pagalbos, bent iš dalies kompensuoti komercines žiniasklaidos priemones.
„Stebime skaitytojų skaičiaus augimą, dirbame visomis išgalėmis siekdami išlaikyti kokybę ir darome viską, kad geriau informuotume žmones. Todėl negalime išplėsti savo skaitmeninių pardavimų, kad kompensuotume kitus finansinius nuostolius. Tačiau norint išlaikyti nepriklausomą ir aukštos kokybės žiniasklaidą, bus reikalinga valstybės pagalba, bent iš dalies kompensuojant netenkamas komercines žiniasklaidos pajamas“, - rašoma dokumente.
Asociacijos paskaičiavimais, per pastarąją savaitę buvo atšaukta apie 750 tūkst. eurų, arba 50% kovo – balandžio mėnesių reklamos užsakymų. Prognozuojama, kad artimiausiomis savaitėmis šis procesas tik stiprės.
„Stebime skaitytojų skaičiaus augimą, dirbame visomis išgalėmis siekdami išlaikyti kokybę ir palaikyti Vyriausybę šio iššūkio akivaizdoje. Mes darome viską, kad geriau informuotume žmones. Todėl negalime išplėsti savo skaitmeninių pardavimų, kad kompensuotume kitus finansinius nuostolius“, – rašoma asociacijos pranešime.
Vyriausybei yra siūlomi 3 šios situacijos sprendimo variantai: suteikti žiniasklaidos įmonėms ne mažiau kaip keturių mėnesių lengvatinį mokestinį laikotarpį, jį taikant pelno, GPM, Socialinio draudimo, PVM ir kitiems mokesčiams.
Taip pat prašoma viešinimo išlaidas, pagal galimybes, nukreipti į lietuvišką žiniasklaidą, ne užsienio reklamos kanaluose, bei skubiai įkurti fondą (ar išnaudoti jau turimus), kuris suprasmintomis sąlygomis galėtų skirti finansavimą svarbiausiomis nepriklausomos žiniasklaidos priemonėms, užtikrinančioms visuomenės informavimą.
Be komentarų.