„Circle K" boikotavę gyventojai švenčia pergalę - Galimybių paso nebereikia

Autorius: Justina GAFUROVA Šaltinis: https://www.respublika.lt/lt/n... 2022-01-09 19:14:00, skaitė 279, komentavo 7

„Circle K

„Vakaro žinios" rašė apie gyventojų akciją, kurios metu buvo siunčiami atsisveikinimo laiškai „Circle K" degalinių tinklo vadovybei. Taip gyventojai pranešė, kad boikotuos tinklą, kuris ėmė taikyti Galimybių paso politiką, vietoj to, kad ribotų žmonių srautus. Šiandien boikotą paskelbę ir laiškus rašę gyventojai švenčia pergalę - Galimybių paso degalinėse iš klientų nebeprašoma.


„Sveiki, noriu jums pranešti, kad ilgą laiką buvau jūsų klientas ir man labai patiko naudotis „CIRCLE K" degalinių tinklu. Tačiau po įvestos žmonių segregacijos jūsų degalinių tinkle, aš atsisakau būti jūsų klientas. Lietuva nėra valstybė, kur segregacija bus toleruojama. Tikiuosi, jūsų tinklas greitu laiku pakeis savo sprendimą ir toliau bus aptarnaujami visi klientai", - tokio tipo laiškai lapkričio mėnesį turėjo pasiekti degalinės tinklo atstovus Lietuvoje ir užsienyje. Taip pat atsirado verslų, kurie nutraukė paslaugų sutartis su „Circle K" dėl apsisprendimo iš klientų reikalauti Galimybių paso.

Tiesa, nors tuomet degalinių tinklo atstovai tikino, kad reikšmingo klientų pasikeitimo nepastebėjo, gali būti, kad atsisveikinimo laiškai visgi davė rezultatą. Pastaruoju metu pastebėta, kad degalinėse Galimybių paso nebeprašoma.

„Vakaro žinioms" susisiekus su degalinių tinklu, paaiškėjo, kad tai tiesa. „Circle K Lietuva" gruodžio pradžioje nutarė taikyti minimalaus ploto vienam klientui kriterijų, į visų savo degalinių parduotuves vienu metu įleidžiant ribotą skaičių žmonių. Įvertinę kilusią painiavą, nesusipratimus ir prisiimdami riziką, jog didžiausiose ir didžiausių srautų sulaukiančiose degalinėse šis sprendimas taps iššūkiu, tikimės, kad vieningas klientų priėmimo principas bus maksimaliai aiškus pirmiausiai patiems klientams.

Linkėdami visiems sveikatos primename, kad verta naudotis visais savarankiško atsiskaitymo sprendimais: šalia degalų kolonėlių, gėrimų zonoje, kasose kortele mokėti bekontakčiu būdu. Nuo kiekvieno iš mūsų greitumo priklauso tie, kurie savo eilės dar tik laukia, todėl būkime supratingi", - nurodė „Circle K" Rinkų vystymo vadovas Renatas Alekna.

Atsisveikinimo laiškų „Lidl" siuntimo akciją inicijavusi visuomenininkė Edita Navickienė „Vakaro žinioms" yra sakiusi, kad Lietuvos pirkėjams laikas prisiminti, jog verslui svarbiausia - klientai: „Jie yra didžiulė jėga ir jie gali iš verslo reikalauti pagarbos. Nes be klientų nebus ir verslo. Prancūzijoje, Italijoje, kitose šalyse nuolat vyksta įvairios piketo akcijos prieš gyventojams nepalankius sprendimus. Niekas nedraudžia lietuviams ginti savo teisių."

Beje, atsisveikinimo laiškus nusprendė rašyti aktyvūs piliečiai, tuo metu panašiai rašę prekybos tinklui „Lidl", kuris taip pat buvo paskelbęs apie Galimybių paso reikalavimą tinklo parduotuvėse. Vėliau, artėjant šventiniam laikotarpiui, „Lidl" paskelbė, kad dalyje parduotuvių Galimybių paso visgi neprašys. Tačiau Galimybių paso neliko tik mažumoje „Lidl" parduotuvių. Prekybos tinklas nė neslėpė, kad taip yra tik dėl to, jog šventiniu laikotarpiu galėtų pritraukti kuo daugiau pirkėjų. Tad kai kurie atsisveikinimo laiškus prekybos tinklui siuntę gyventojai sako, jog net ir turėdami Galimybių pasą vengs „Lidl" ir toliau.