Jonathon van Maren. Tėvai teisūs, pykdami ant vaikystę kolonizuojančių LGBT

Autorius: ProPatria.lt Šaltinis: https://www.propatria.lt/2022/... 2022-05-25 22:46:00, skaitė 253, komentavo 1

Jonathon van Maren. Tėvai teisūs, pykdami ant vaikystę kolonizuojančių LGBT

 

Mus pasiekia dar vienas didžiosios žiniasklaidos straipsnių ciklas, įtikinėjantis, kad tie, kuriems nerimą kelia LGBT judėjimo taikymasis į vaikus, yra pamišę, fanatiški arba tokie ir tokie. Nerimaujantys dėl LGBT vykdomos kolonizacijos beveik visose kultūros erdvėse, yra siaubingai sveiko proto.

Pavyzdžiui, Bismarke, Šiaurės Dakotoje, vaikams reklamuojamas drag pasirodymas „Just a Brunch of Kings and Queens“ po pasirodymo pritraukė tėvų dėmesį socialinėse medijose. Jis reklamuotas kaip tinkamas visokio amžiaus, bet labiausiai – vyresniems nei 13 metų. Reklama pabrėžė, kad renginio pranešėjai bus paaugliai ir pajamos iš pasirodymo bus aukojamos LGBT reikmėms.

Atidžiai perskaitykite: Tai yra drag pasirodymas, reklamuojamas visokio amžiaus žmonėms. Kiekvienas, kuris būtų tai numatęs prieš dešimt ar dvidešimt metų būtų pavadintas melagiu tų pačių žmonių, kurie mielai veda paauglių LGBT renginius ir drag pasirodymus vaikams.

Nepaisant didėjančio respublikonų gubernatorių kaip Floridos Ron DeSantis pasipriešinimo, didžiosios korporacijos vis dar daro viską, kad apsivilktų vaivorykštės vėliava. Artėja Pride mėnuo, o tai reiškia, kad kiekvieno pagrindinės gatvės verslo ir banko homoseksualizacija laukia jau netrukus. Tačiau tik nedaugeliui pavyks šiuo klausimu pranokti Target. Leidinys Bustle rašo: 

„Milžiniškas prekybos tinklas, žinomas dėl greitai parduodamos mados, prieš Pride mėnesį paskelbė du naujus bendradarbiavimo projektus, kuriuose pristatomi prieinami, pasirinktą lytį atitinkantys (gender-affirming) produktai, skirti visiems ir kiekvienam kūnui. Kuo šis bendradarbiavimas skiriasi nuo visų kitų vaivorykštinių produktų jūsų vietinėje dolerių parduotuvėje? Target bendradarbiavo su TomboyX ir Humankind – dviem prekių ženklais, priklausantiems homoseksualams, sukurtiems moterų – kad sukurtų šias labai reikalingas kolekcijas. 

Bendraudarbiaujant su TomboyX rinkai pateikti apatiniai drabužiai, tokie kaip suspaudžiami viršutiniai drabužiai (patogus, mažiau ribojantis krūtinės rišiklis), taip pat S-4X dydžio „pripildantys apatiniai“, liemenėlės ir vaikinų šortai. Kita vertus, Humankind linija apima įvairius maudymosi kostiumėlių stilius, tokius kaip maudymosi šortai, viršutiniai rūbai ir vienetiniai kostiumai. Kadangi segtuvus ir lytį patvirtinančius maudymosi kostiumėlius labai sunku rasti (ypač didesnių dydžių), šis lengvai pasiekiamas išleidimas palengvins kasdienių drabužių pirkimą.“

Leiskite jums tai išversti. „Suspaudžiami viršutiniai drabužiai“ ir „krūtinės rišikliai“ yra skirti mergaitėms, kurios save laiko berniukais, kad išlygintų krūtis, bandydamos tapti berniukais, dažnai sukeldamos sau negrįžtamus audinių pažeidimus. „Pripildantys apatiniai drabužiai, liemenėlės ir marškinėliai“ – tai drabužiai, kuriuose gausu netikrų lytinių organų. Taigi, mergina, bandanti praeiti kaip berniukas, dėvėtų „pripildančius apatinius“, kad atrodytų, jog ji turi varpą; berniukas, bandantis praeiti kaip mergaitė su krūtimis, dėvėtų „pripildančią liemenėlę“.

Target reklamuoja netikrus lytinius organus vaikams, kuriuos jie dėvėtų paplūdimyje ir kitur, kad jie galėtų žaisti priešingos lyties atstovus. Galbūt jie gali dėvėti šiuos aksesuarus dabar jiems organizuojamuose drag pasirodymuose.  

Drabužių prekės ženklas Calvin Klein žengė dar toliau, Motinos dienos proga išleisdamas „nėščiojo“ su akivaizdžiais mastektomijos (krūtų pašalinimo) randais reklamą. Žinoma, „vyras“ yra moteris, kuriai chirurginiu būdu pašalino krūtis, bet ne gimdą, todėl ji vis tiek gali nešioti ir gimdyti vaiką. Ji turi pilną barzdą ir vyriškesnį veidą, tikriausiai dėl hormonų terapijos. Šios istorijos, nuotraukos ir skelbimai skirti sumažinti šoką, kurį žmonės instinktyviai jaučia, kad galiausiai jie išgirstų frazę „nėščias vyras“ ir gūžtelėtų pečiais.

Žala, kurią visai tai daro ateinančiai kartai kas mėnesį tampa vis akivaizdesne. „City Journal“ neseniai paskelbė analizę naujo tyrimo, kurį New York Times naudojo, siekdamas parodyti, kad vaikų lyties keitimas yra būtinas ir pabrėžė, kad tyrimas iš tikrųjų įrodo visiškai priešingus dalykus. Labai greitai moterų nuotraukos su bjauriais randais ten, kur būdavo jų krūtys, bus rodomos nebe žavinguose kadruose, bet straipsniuose, kurie įspėja apie transseksualų pamišimo pasekmes. 

thebridgeahead.ca vertė Domas Bandzevičius