Autorius: BūkimeVieningi.lt Šaltinis: https://bukimevieningi.lt/omni... 2023-09-10 16:58:00, skaitė 520, komentavo 4
“Omniva” yra Estijos kapitalo bendrovė, pristatanti siuntas Lietuvoje ir Baltijos šalyse. Kol nebuvau su ja susidūręs asmeniškai, tol visada galvojau, kad “Omniva” yra padori ir patikima siuntų tarnyba.
Susidurti su šia kompanija teko ne savo noru – tiesiog vienoje interneto parduotuvėje teko pirkti daiktą, kurį parduotuvė išsiuntė per “Omniva” siuntų tarnybą. Parduotuvei jokių pretenzijų neturiu, bet “Omnivos” aptarnavimo kokybe pribloškė.
Užsakius prekes parduotuvė atsiuntė laišką, kuriame nurodė, kad prekė yra perduota kurjerių tarnybai ir nurodė siuntos sekimo numerį, kurį suvedus galima sekti savo siuntą. Taip ir padariau, tai įvyko rugsėjo 4 dieną. Įvedus numerį, parodė, kad Siunta rūšiuojama (2023-09-04, 16:17), kitą dieną parodė, kad Siunta atvyko į rūšiavimo centrą 2023-09-05, 04:07 Šiaulių terminalas. Ir iki rugsėjo 9 dienos informacija nesikeitė. Nusprendžiau užeiti į “Omniva” internetinę svetainę ir rasti tarp kontaktų telefono numerį, kad galėčiau pasiskambinti ir sužinoti siuntos likimą.
Omnivos puslapyje telefono rasti nepavyko, tad teko ieškoti Google paieškoje. Supratau, kad įmonė taupo lėšas aptarnaujančiam personalui (tai vis dėlto pelno siekianti organizacija) ir neturi didelio noro su klientais kalbėtis telefonu. Bandžiau rašyti į messenger pranešiklį, tačiau iš ten gavau neadekvatų atsakymą, neva siunta bus pristatytą į paštomatą, nors ji turėjo būti pristatyta į namus. Kai paklausiau, apie kokį paštomatą eina kalba, žinučių daugiau nesulaukiau.
Sveiki, Vaidai, esu vadybininkė Gabija. Dėkojame už Jūsų žinutę. Jūsų siunta šiuo metu yra skirstoma Kauno siuntų rūšiavimo terminale. Kai siunta bus paštomate, gausite SMS pranešimą su durelių atidarymo kodu. Siuntos kelią galite sekti http://www.omniva.lt. Iki malonaus!
Pagaliau pavyko prisiskambinti! Ir žinote, ką? Sugalvojau patikrinti, ar ši kompanija ir jos darbuotojai yra apmokyti meluoti, nes buvau girdėjęs apie tokių kompanijų darbuotojų mokymus, kuriuose jie yra mokomi meluoti klientams.
Paskambinus atsiliepė mergina maloniu balsu, ir, padiktavus jai siuntos numerį, ši pareiškė, kad siunta yra Šiaulių skirstymo centre, o vakare greičiausiai bus pristatyta. Laimingas padėjau ragelį – pagaliau viskas pajudėjo iš mirties taško. Tačiau tą vakarą taip ir nesulaukiau siuntos, todėl kitą dieną paskambinau dar kartą ir, atsiliepus kitai merginai, ši pareiškė, kad siunta šiuo metu yra Kaune ir keliauja į Klaipėdą. Mergina patvirtino, kad siuntą man tikrai į namus pristatys šiandien (penktadienį) arba rytoj, t.y., šeštadienį, ir dar pažadėjo patikslinti laiką bei apie tai mane iki darbo pabaigos (19 val.) informuoti telefonu.
Ji taip ir nepaskambino ir siunta nebuvo pristatyta. Tai dar kartą patvirtino, kad estiška įmonė “Omniva” yra melagių kontorėlė, kuri tiesiog moka maloniai meluoti.
Šeštadienį, skambinant į “Omniva”, ir vėl atsiliepė labai maloni mergina, kuriai padiktavus siuntos numerį, išgirdau, kad šeštadieniais siuntos į namus išvis nėra vežamos. Mergina aiškino, kad siunta jau pas kurjerį ir kurjeris turėtų siuntą įdėti į terminalą. Paklausiau, į kokį terminalą galimai bus įdėta siunta, ši atsakė, kad nežino, bet, greičiausiai, kad Rietavo mieste, nors užsakyta prekė buvo su pristatymu į namus, o Rietavo terminalas yra virš 20 km nuo mano namų. Supratau, kad nieko nesupratau. Tuomet bandžiau gauti kurjerio telefoną, kad būtų galima pačiam pasiskambinus atsiimti siuntą tiesiai iš kurjerio, bet maloni mergina paaiškino, kad ji neturi kurjerio telefono numerio ir neturi galimybės su juo susisiekti. Paklausus, kodėl neturi, ši atsakė, kad tokia įmonės politika, jog nebūtų trukdomas kurjerių darbas.
Malonios merginos paklausiau, kodėl iki šiol jų svetainėje, siuntų paieškoje įvedus savo siuntos numerį, rodo tą pačią, neatnaujintą 5 dienų informaciją, nors mergina telefonu aiškino, kad sistemoje mato visą siuntos keliavimo grafiką – kada, iš kur buvo paimta ir kur keliauja. Mergina atsakė, kad tinklapyje pateikiama informacija yra netiksi, o jie mato tikslią. Tada kyla klausimas: kam tuomet išvis rodoma ši informacija – kad erzintų ir klaidintų klientus?
Pradėjau internete ieškoti informacijos apie “Omnivą” ir ten išvydau šimtus neigiamų komentarų su įvairiausiomis istorijomis apie pradangintas siuntas. Paieškojus daugiau informacijos, pasirodė, kad “Omniva” klientų yra vertinama prasčiau netgi už Lietuvos paštą!
Įmonės “Omniva” Lietuva vadovas Vaidrius Verikas turėtų suklusti ir imtis veiksmų, nes įmonė atsiliepimuose tampa patyčių objektu dėl labai prastos aptarnavimo kokybės. Ši istorija taip pat bus persiųsta ir “Omniva” savininkams į Estiją, kad šie žinotų, kas darosi jų valdomoje įmonėje Lietuvoje. „Omniva“ koncernui priklauso motininė kompanija AS „Eesti Post“, Estijoje esanti dukterinė įmonė AS „Maksekeskus“, dukterinė įmonė Lietuvoje – UAB „Omniva LT“, dukterinė įmonė Latvijoje – SIA „Omniva“. Estijoje „Omniva“ valdybos nariu ir operacijų padalinio vadovu nuo rugsėjo 5 dienos pradėjo dirbti lietuvis Kastytis Valantinas. Jis taip pat taps dukterinės įmonės Lietuvoje UAB „Omniva“ valdybos nariu.
Norite siųsti siuntą? Apeikite “Omnivą”, geriau rinkitės “Venipak” ar “DPD” – su šiomis kompanijomis tikrai nėra buvę tokių problemų.
O čia pateikiame vaizdo įrašą, kuriame matosi, kaip dirba “Omniva” kurjeriai.
Vaidas Žemaitis Lekstutis